تازه های سایت

15. شهريور 1399 - 19:11
راز سکوت اصلاح طلبان برای انتخابات گچساران و باشت/رحیمی یکبار آزمون پس داده است
بی شک انتخابات داغترین رقابت در استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می رود، به طوری که در هر انتخابات کهگیلویه و بویراحمدیها نسبت به سایر شهرهای کشور بیشترین حضور را در انتخابات دارند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:بی شک انتخابات داغترین رقابت در استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می رود، به طوری که در هر انتخابات کهگیلویه و بویراحمدیها نسبت به سایر شهرهای  کشور بیشترین حضور را در انتخابات دارند.

انتخابات 98باهمه فراز و نشیب هایش برگزار شد، که غلامرضا تاجگردون با کسب اکثریت آرا پیروز این رقابتها شد،پیروزی که شیرینی آن چهار ماه بیشتر طول نکشید و رد اعتبار نامه او از سوی مجلس یازدهم ،باعث شد تا یکبار دیگر در میان دوره ای در دو حوزه گچساران و باشت رقابتها همچنان باقی بماند.و همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تکلیف نماینده این دو شهرستان مشخص خواهد شد.

 همانطور که در محافل خبری، رسانه ای و فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد دیده می شود، طیف اصولگرایان مثل همیشه با بیشترین نیروهای خود چه شناخته شده و چه گمنام  برای حضور در رقابتهای انتخاباتی اعلام حضور کردند، که این روند مثل همیشه تا یکماه قبل از انتخابات  نیز با کش و قوسهای فراوان رو برو هستند.

 در طرف دیگر رقابت های انتخاباتی ،جناح اصلاحطلبان و نیروهای وابسته به نماینده سابق گچساران و باشت ، تاکنون به شکل جدی  در انتخابات  اعلام حضور نکرده اند ، همچنین اگر از طرف رسانه های نزدیک به این جریان از شخصی نامی برده است وآنها را نامزد رقابتهای انتخاباتی معرفی کرده است  نسبت به این مسئله واکنش نشان داده اند و آمدن خود را با رضایت نظر نماینده سابق عنوان کرده اند.

با توجه به گفته های  فوق، این مسئله از دو حال خارج نیست ؛اول اینکه این افراد شخصا و به تنهای حرفی برای گفتن ندارند، و دربین عموم مردم نیز فاقد جایگاهی هستند که بتوانند حتی جز نفرات سوم تا چهارم رقابت انتخاباتی باشند، و در این خیالند که از طرف تاجگردون از آنها حمایت شوند،که دست آنها را بعنوان کاندید مورد نظر بالا ببرد.

دومین مطلب ابنکه،این افراد با نبود تاجگردون در رقابت  ها کاملا می دانند  که جو شهرستانهای گچساران و باشت به نفع رقیبان آنها شده است به طوری که در گچساران چندین نامزد از تمام گرایش ها وجود دارد،و در باشت هم کا ملا مشخص است که جایگاهی در بین مردم ندارند و حتی بعضی از این افراد در گمنامی بسر می برند.

در بین این افراد سر شناس ترین چهره  و نزدیک به طیف تاجگردون ،عبدالرحیم رحیمی  فرماندار ویژه بروجرد و معاون استاندار لرستان است ،که در همان اوایل بعد از خداحافظیش از فرمانداری بروجرد،رسانه های نزدیک به وی او را جدی ترین گزینه برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت از طیف اصلاحطلبان معرفی کردند.

اما رحیمی یکبار در انتخابات  با حمایت قاطع بهرام تاجگردون آزمونش را پس داده است،و علی رغم حمایت قاطع بهرام تاجگردون از وی با اقبال عمومی  روبرو نشد، واکثر تحلیلهای نشان می داند که وی هیچوقت در عرصه انتخابات حضور نخواهد داشت،پس به نظر می آید اینبار هواداران و ابسته به این جریان با دلهره ترس ولرز شاید به آمدن وی پاسخ بدهند،واین می تواند در ماههای نزدیک به انتخابات برای و هوادارانش به یک ناکامی تلخ دیگر صورت گیرد.

یادداشت:نیما نعمتی

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران