تازه های سایت

27. آبان 1401 - 9:47
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باشت خبر داد:
برگزاری ۵۰ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در باشت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باشت از برگزاری برنامه های هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باشت صبح روز پنجشنبه ۲۶ ابان ماه ۱۴۰۱درنشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه ۵۰ برنامه هفته بسیج در قالب 12 محور در این شهرستان اجرا می شود. افزود« بسیج خدمتگزارملت ایران»شعارهفته بسیج امسال است،

سرهنگ پاسدار محسن غلامشاهی اظهار داشت : برپایی یادواره شهدا ، دیدار خانواده شهدا، دیدار با امام جمعه، تجلیل از بسیجیان و فرمانده های مقاومت ، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی ، ترویج الگو کشت در زمینه اقتصاد مقاومتی، برپایی تور ایست بازرسی، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، برپایی مسابقات قرانی، ایستگاه سلامت، برگزاری مسابقات کتاب خوانی بین کارکنان.... برگزار می شود.

وی با اشاره به نقش و اهمیت بسیج در جامعه افزود: بسیج یک تشکل مردمی خودجوش است که برای دفاع از کیان و حفظ ارزشها و باروهای جامعه شکل گرفته است.

غلامشاهی گفت: بسیجیان دین خود را به انقلاب در جریان جنک هشت ساله و بعد از انقلاب ادا کردند و وظیفه مردم است که امروز از این قشر تجلیل کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران برگرفته از تفکر بسیجی است، اضافه کرد: با از جان گذشتگی بسیجیان در کنار سایر نیروهای نظامی در گام نخست انقلاب نظام اسلامی تثبیت شد تا جایی که اکنون آزادی خواهان دنیا با الگوگیری از مکتب بسیج مقابل قدرت های بزرگ دنیا صف آرایی می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت جنگ جهانی رسانه‌های معاند علیه نظام جمهوری اسلامی را یادآور شد و بیان کرد: خبرنگاران اولین کسانی هستند که می‌توانند مقابل جنگ رسانه‌ای دشمن بایستند لذا رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی درست با تحریف‌های دشمن مقابله کنند.
غلامشاهی زمان شروع هفته بسیج را ۲۹ابان لغایت پنجم آذر عنوان نمود،

نظرات کاربران