تازه های سایت

18. مرداد 1401 - 10:43

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز: تکریم و معارفه بخشداران بوستان و مرکزی باشت در سالن جلسات فرمانداری باشت با حضور حسین خواه مدیر کل سیاسی امنیتی انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد و مسیولان شهرستانی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین گنجه ای امام جمعه شهرستان باشت در این آئین با تسلیت ایام محرم از خدمات بخشداران سابق تقدیر کرد و ظهار داشت: بخشداران بوستان و باشت همیشه بعنوان نماینده دولت بر وظایف خود تسلط داشتند.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت، حق الناس دارد و برای بخشداران جدید آرزوی موفقیت دارم گفت: انتظار داریم که مسائل فرهنگی در اولویت قرار گرفته و بخشداران در ایام اربعین راه اندازی موکب ها به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد بلکه برکتی برای آغاز راه خدمت رسانی باشد.

بخشدار سابق مرکز باشت با تسلیت ایام محرم و بزرگداشت روز خبرنگار گفت: در طول هشت ساله مدیریت کاری این جانب تلاش های مفید و خوبی در حوزه های عمران، اقتصاد و زیر ساخت ها انجام شده است.

وی اذعان داشت: در حوزه های راه سازی و برق رسانی در مناطق کوهستانی و صعب العبور پیچاب خدمات خوبه به مردم شد.

مهرداد انباز پور در این نشست با اشاره به خدمات انجام شده توسط این بخشداری به مردم گفت: در حوزه بهداشت و ورزش چندین پروژه به بهره برداری و در حوزه های کشاورزی و عمران فعالیت های شاخصی در بخشداری مرکزی شهرستان باشت انجام شد.

او با تاکید بر اینکه خدمات ارزنده ای به مردم با ایجاد طرح های هادی ، فضا سازی، احداث زیر ساخت های عمرانی و رفاهی در بخش های مرکزی باشت صورت گرفته است اذعان داشت: در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت نصب تمثال مبارک شهدا در روستاهای مرکزی باشت از جمله خدمات رسانی بود که در دولت یازدهم و دوازدهم انجام شد.

انباز پور در ادامه افزود: جابحایی و تغییرات در دولت ها یک امر طبیعی بوده و مهم رضایت خداوند متعال از خدمت به خلق است که در کارنامه می ماند، اگر چه در طول مدت خدمتم بدون در نظر گرفتن خط و باندی تلاش کردم وظایفم را انجام دهم.

بخشدار سابق مرکز شهرستان باشت از خادمی استاندار سابق،تاجگردون نماینده سابق مجلس،سید ناصر حسینی نماینده فعلی مردم باشت در مجلس شورای اسلامی ،امام جمعه و فرمانداران سابق و فعلی تقدیر کرد.

در ادامه آئین تکریم و معارفه بخشداران مرکز باشت و بوستان مجید محمدی بخشدار سابق بوستان گفت:خدماتی خوبی در طول نظام جمهوری اسلامی به شهرها و روستاها انجام شد ،که همین امر باعث پیشرفت روستاها ، مهاجرت معکوس و زنده شدن امید در دل مردم شد.

محمدی با بیان اینکه هر خدمتی که به مردم شده از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است افزود: در بحث آبرسانی در نقاط مختلف ،از جمله اصلاح سیستم آب رسانی نیز در زمان مدیریت اینجانب پروژه های مهمی به سرانجام رسید.

وی خاطر نشان کرد: در بخش گاز رسانی،زیر سازی معابر، پیگیری طرح های هادی و مسکن و شهرسازی ،آسفالت،و بهسازی خیابان ها فعالیت های خوبی صورت گرفت و طرح مطالهاتی برخی از روستاها هم در حال انجام است.

بخشدار سابق بوستان با اشاره به اینکه در این بخش فعالیت های چشمگیری در حوزه ورزشیصورت گرفت اظهار داشت: ۹روستای بخش بوستان دارای چمن مصنوعی هستند و در حوزه برقرسانی به روستاها نواقصاتی وجود داشت که با همه توان در رفع آنها تلاش کردیم.

محمدی خدمات رسانی به مردم را در حوزه کشاورزی به عنوان انقلابی بزرگ ارزیابی کرد و گفت:در حوزه اشتغال، مخابرات و گردشگری تلاش شد به مردم خدمات خوبه داده شود.
محمدی در پایان گفت: سعی کردم در زمان مدیریت خودم مردم را راضی نگه دارم و اگر خدمتی انجام شده خدمات نظام است ،از تمام مسئولان استانی و شهرستانی از استانداران سابق و فعلی، نمایندگان سابق و فعلی و همه عزیزانی که در این مدت به این حقیر لطف داشتند تشکر می کنم.

مهرداد ظفری که به عنوان بخشدار مرکزی باش معرفی شد در این نشت باتسلیت ایام محرم در پاسخ به بخشدار سابق مرکز این شهرستان گفت: باشت در ۱۳۰۴دارای بخشداری بوده و در طول این چهار دهه کارهای زیادی انجام شده است و با توجه به گزارشاتی که دوستان داده اند دیگر کاری برای ما باقی نمانده است و ما مثل بقیه شهروندان از این خدمات استفاده می کنیم.

ظفری ابراز داشت: دولت ما یک دولت مردمی و مجلس یک مجلس انقلابی است ،و استاندار هم یک فرد انقلابی و جهادی و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی نیز فردی پیگیر و توانمند است همه و همه در کنار هم یک مجموعه هستیم .

نظرات کاربران