تازه های سایت

3. مرداد 1393 - 19:01
خامی، باشت،
حضور پرشور مردم شهرستان باشت در راهپیمایی روز قدس+ تصاویر
راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر میهن اسلام با حضور گسترده و پرشور مردم مومن ، ولایتمدار و روزه دار شهرستان باشت برگزار شد.

به گزارش خامی، مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان باشت همانند همیشه با حضور در راهپیمایی باشکوه روز قدس و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

مردم روزه دار باشتی در طول مسیر تصاویر امام، رهبری و همچنین پلاکارد نوشته هایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین حمل می کردند، خواهان پایان اشغالگری در سرزمین اسلامی فلسطین شدند.

جنایات اخیر و بی شرمانه رژیم صهیونیستی در غزه که تاکنون منجر به شهادت و زخمی شدن بیش از شش هزار نفر شده است، باعث شده تا مردم آگاه و فهیم شهرستان باشت با شور و اشتیاق بیشتری نسبت به سال های گذشته در صحنه دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین حضور یابند.

به گزارش خامی، هوای گرم باشت نیز مانع از حضور پرشور مردم روزه دار این شهر برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و بخصوص ساکنان نوار غزه و اعلام انزجار از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی نشده است.

 مردم باشت اعم از زن و مرد، پیر و جوان و نوجوان، دختر و پسر، مادر و کودک آمده اند تا به مردم غزه بگویند که تنها نیستند و همواره ملت غیور ایران اسلامی از آنها دفاع می کنند و پیامشان به جلادان کودک کش رژیم صهیونیستی اینست که دست از نسل کشی بردارید که خداوند با ظالمان تسویه حساب بدی خواهد کرد.

مشت های گره کرده مردم باشت نشان می دهد که پیام این حماسه و نامگذاری این روز بزرگ توسط امام راحل (ره) از طرف مردم درک شده و امروز همه آمده اند تا این روز اسلامی را پاس بدارند.

 

روز قدس، باشت، راهپیمایی،
روز قدس، باشت، راهپیمایی،

 

گزارش /فاضل کامران

انتهای پیام/ک308

 
برچسب‌ها: 

نظرات کاربران