تازه های سایت

16. آذر 1398 - 8:59
یادداشت؛
سازنده آرا باشید نه بازرگان رأی
ساختارهای اقتصادی کل کشور با مشکل بیکاری مواجه است، ولیکن شهری که از آن به عنوان بام نفتی ایران یاد می شود نباید نظاره گر این حجم از بیکاری جوانان باشد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:بی شک افتخار خدمتگذاری ازعنایات الهی است که خداوند بندگان برگزیده خود را از آن بهره مند می سازد؛ با وقوف به بذر تلاش و کوشش جناب آقای تاجگردون از جهدهای سازنده ایشان متشکریم .

دیده ی بیدار و امیدوار مردم گچساران و باشت به شما دوخته شده و از جنابعالی می خواهند در صدد پاسخگویی به انتقادات مردمی مجدانه تلاش ورزیده و وظیفه  خطیر نمایندگی خود را در حد احداث چندین پارک، معابر، آسفالت کردن خیابانهاو....محدود نکنید.

چرا که با استناد به فرمایشات امام خمینی (ره) : (مجلس شورای اسلامی یکی ازقوای اصلی کشور است و در رأس تمام نهادهای کشور دانسته شده، به تعبیر ایشان مجلس است که اساس یک کشور را به صلاح میکشد یا اساس یک کشور را به فساد می برد.)

مردمی که با انتخاب خود وکیلشان را بر کرسی مجلس می نشانند و نقش اصلی و کار آمد شما را تعیین می کنند ازشما می خواهند به رغم تمامی مشکلات موجود اقتصادی، تحریم و محدودیتها، برمبنای " تولید و جذب نیروی انسانی حرکت کنید"، چرا که نا امیدی و بیکاری دغدغه اصلی این شهر است که "سلامت اجتماعی جوانان" را تهدید می کند و می تواند شرایط غیر قابل پیش بینی را برای جامعه ایجادکند و با استناد به "بیانیه ی گام دوم انقلاب مقام معظ‌‌‌م رهبری "که هسته مرکزی این بیانیه "سپردن کارها به جوانان با هدف یک پیشرفت همه جانبه است"، به جوانان اعتمادکنید.

دو موضوعی که ضرورت دارد در برهه کنونی به آن پرداخته شود؛

" اول " : فراهم کردن شرایط اشتغال جوانان است؛

واقفیم که ساختارهای اقتصادی کل کشور با مشکل بیکاری مواجه است، ولیکن شهری که از آن به عنوان بام نفتی ایران یاد می شود نباید نظاره گر این حجم از بیکاری جوانان باشد.

"دوم" : زنان امروز نیمه دیگر بازوان توانمند اقتصاد کشور هستند و فقط برای ازدواج و تشکیل خانواده مدرک دانشگاهی نمی گیرند، هرجامعه ای برای طی کردن مسیر توسعه خود نیازمند نقش آفرینی فعال زنان به عنوان بخش عمده ای از بدنه در عرصه های مختلف است، چرا که در بین زنان و دختران سرزمین ما نیروهای متخصص، متعهد، خوشفکر و پر از ایده و انرژی وجود دارد که یقینا بکار گیری آنان در جایگاه های مختلف می تواند بخشی از مشکلات را حل و پیشرفت های خوبی حاصل شود.

 

در آخر از شما می خواهم که با عملکرد خویش، سازنده ی آراء باشید نه بازرگان آراء، و نیازهای مردمی را درک کنید و در پی چاره جویی برای آن باشید.

 

سرافرازی و بهروزی جنابعالی در نیل به این اهداف ارزشمند را آرزومندم.

یادداشت: کیمیا ملکزاده دانشجوی علوم سیاسی

انتهای پیام/

نظرات کاربران