تازه های سایت

24. اسفند 1402 - 13:56
یادداشت؛
جناب زاکانی؛ کسانی که در گچساران به شما خط می‌دادند سال‌ها است که توسط مردم به سختی طرد می‌شوند /به شماها توصیه می‌کنم که در مقابل مردم قرار نگیرید / اختلاف آراء را ملاحظه کنید و با عقل‌تان قضاوت کنید
انقلاب سیاسی مردم استان کهگیلویه وبویراحمد در انتخابات ۱۱ اسفند، ترومای فکری بود برای کسانی که همواره فکر می‌کنند قیم ملت هستند. علیرغم تنگان‌های اقتصادی که معمولاً استان کم برخوردار کهگیویه و بویراحمد را متأثر کرده است بیش از ۶۵ درصد مردم پای صندوق‌های رأی آمدند و میثاق عملی خود را با نظام، انقلاب و رهبری مستحکم‌تر از گذشته تثبیت نمودند.

به گزارش باشت نیوز؛ این حضور که شبیه انقلابی در میان هجمه‌ها و بی‌صداقتی برخی از داخلی‌ها و شبه افکنی شبکه و گروه‌های خارج نشین، صورت گرفت، باید برای تمامی جریان‌های سیاسی و مسئولان و افراد خاص، قابل احترام باشد. مردمی که عامدانه و در نتیجۀ سناریوسازی جناب زاکانی و همراهان، ۴ سال(البته دو سال اخیر و با حضور سیدناصر حسینی تفاوتی با دوسالی که فاقد نماینده بودند، نداشت)، از حق مسلم‌شان محروم بودند، دوباره نمی‌خواهند که در بازی سیاسی و‌ایده‌های توتالیتاریسمی جبهۀ پایداری گرفتار شوند. اگر مردم متعهد و آگاه گچساران و باشت، دوباره پای صندوق رأی آمدند و منتخب خود را که در مراحل قبل، بدون از کمترین شبه‌ای، صلاحیت و التزام‌شان را به نظام و اسلام ثابت نموده و مراجع مختلف آن را تأیید کردند، یعنی باید از این مردم شرم کنید. باید شرمنده مردمی باشید که به تعبیر امام راحل و مقام معظم رهبری بهتر از هر کسی منتخب خود را می‌شناسند. باید به جای بوقچی شدن کسانی که می‌خواهند از مردمِ انقلابی و پر شور و شعور استان ما انتقام بگیرند، بر فساد‌های گزارش شده از برخی مدیران شهرداری تهران خرده بگیرید. باید از سهل‌انگاری جبهه و جریان‌های وابسته به خودتان که ردیف بودجۀ فرهنگی و غیرقابل شمارشِ خاص دارند؛ اما همواره پایین‌ترین اعتماد مردمی را داشته‌اند، تردید کنید. مگر این‌ها با مصادیق و نماد‌های انقلابیگری، خود را به مردم معرفی نمی‌کنند؟ پس چرا یا رد صلاحیت رسمی شدند و یا اعتبارشان از طرف مردم تأیید نشد؟ آیا مشکوک نیستید؟
جناب آقای زاکانی؛
کسانی که به شما خط می‌دادند و در گچساران نیز نعوذبالله، به خدا تهمت بستند که گچساران را خدا آزاد کرده است، سال‌ها است که با هر ادا و اصولی وارد انتخابات شده و توسط مردم به سختی طرد می‌شوند. برخی از کسانی که در استان کهگیلویه و بویراحمد سعی داشتند که جهتِ تقابل با مردم را به شما نشان دهند، یا خانوادگی علیه همدیگر قرار گرفتند و یا صلاحیت‌شان مورد وثوق نظام قرار نگرفت و یا با نمایشی، به آبادان رفتند و برای همیشه اعتبارشان (۱۸۰۰ رأی) را گرفتند و از دفتر سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد پاک شدند. این یعنی که قضاوت‌های گذشته شما در تمامی معادلات سیاسی، پوپولیسمی، احساسی، انتقام جویانه و علیه مردم بوده است.
آن‌هایی را که شما دوست داری با عناوین چماق و دشنه و شعار وارد مجلس شوند تا به عقلای سیاسی و نخبگان ملی‌مان برچسب بزنند، توسط مردم پس‌زده شدند و علیرغم همه تهمت و افتراء و حیله‌هایی که بکار بستند، از مردمی که با حضورشان به نظام و انقلاب، اعتبار بخشیدند، رد صلاحیت گرفتند. پس چرا سعی داری دوباره با «جهان نیوز» خودتان، شبه افکنی کنی و شایعاتِ ۱۳۹۸ را نشر دهید؟
به شما توصیه می‌کنم که در مقابل مردم قرار نگیرید. اختلاف آراء را ملاحظه کنید و با عقل‌تان قضاوت کنید. در این استان، مردمی که تماماً شیعه و دلداده مولایشان علی(ع) هستند، منابع و مشکلات خود را بهتر از شما می‌شناسند، فرزندان خردمند و نخبگان‌شان را اصالت داده و بیش از شما، فقر دیده و زجر کشیده‌اند و مسلماً به آینده و مصلحت خود آگاه‌تر هستند. پس بی‌جهت شیپورچی اختلاف و مجری شبهات نباشید.
باور کنید به اینکه؛ «إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ»

انتهای خبر/

نظرات کاربران