تازه های سایت

13. اسفند 1402 - 15:07
سید محمد موحد منتخب حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در مجلس دوازدهم شد
فرماندار کهگیلویه گفت: حجت الاسلام سید "محمد موحد" با کسب بیشترین آرا در حوزه انتخابیه شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام کسب کردند و منتخب مردم این حوزه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش باشت نیوز؛ سید حمزه محقق زاده روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: حجت الاسلام سید محمد موحد با کسب با کسب ۴۸ هزارو ۳۴۵ رای به عنوان نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزیده شدند.

به گزارش باشت نیوز: از مجموع ۵۸۳ هزار واجد شرایط رای دادن در استان بیش از ۳۷۸ هزار نفر در این حضور حماسی شرکت کردند که معادل بیش از ۶۴ درصد افراد واجد شرایط رای استان است.

سید جواد هاشمی‌مهر، اظهار کرد: ۵۸۳ هزار ۹۸۴ رأی دهنده در سطح استان داشتیم که ۳۷۵هزار ۴۷۷نفر در انتخابات ۱۱ اسفند شرکت کردند.

سید جواد هاشمی مهر اظهار کرد: با شرکت ۶۴ و ۲۷ دهم درصد واجدان شرایط در انتخابات ۱۱ اسفند، این استان برگ زرین دیگری بر افتخارات خود در کشور افزود.

وی ادامه داد: از مجموع ۳۷۸ هزار و ۵۴۷ نفر شرکت کننده دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شهرستان بویراحمد با ۲۷۲ هزار و ۵۵۳ نفر معادل ۷۲ درصد، شهرستان کهیگلویه بهمئی چرام و لنده با ۲۲۷ هزار و ۱۲۸ معادل ۶۰ درصد و شهرستان گچساران و باشت با ۱۸۹ هزار و ۲۷۳ نفر معادل ۵۳ درصد در انتخابات ۱۱ اسفند شرکت کردند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمدتصریح کرد: از مجموع ۳۷۸ هزار و ۵۴۷ کهگیلویه و بویراحمدی‌های شرکت کننده در انتخابات ۱۹۲ هزار و ۴۰۱ نفر بانوان و بقیه آقایان بودند.

هاشمی ادامه داد: ۵۸۳ هزار و ۹۴۲ کهگیلویه و بویراحمدی شرایط رای دادن و شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در سطح این استان را داشتند.

انتهای  خبر/

نظرات کاربران