تازه های سایت

1. خرداد 1397 - 10:43
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد:
26 روستا در کهگیلویه و بویراحمد در سالجاری صاحب برق پایدار خواهند شد/ سه روستا در شهرستان باشت روشن می شود
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی فاز پنجم پیچاب باشت به رسانه ها گفت: براساس پیشنهادات ارائه شده به شرکت توانیر و درصورت موافقت مجری برق روستایی این شرکت، 26 روستای استان کهگیلویه و بویراحمد در سالجاری از نعمت برق پایدار برخوردار خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛داوود راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی فاز پنجم پیچاب باشت به رسانه ها گفت: براساس پیشنهادات ارائه شده به شرکت توانیر و درصورت موافقت مجری برق روستایی این شرکت، 26 روستای استان کهگیلویه و بویراحمد در سالجاری از نعمت برق پایدار برخوردار خواهند شد.

 

وی تعداد خانوار این روستاها را 234 خانوار عنوان و اظهار کرد: تمامی روستاهای با کد روستایی در استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق پایدار برخودار شده و جشن برقرسانی به آنها نیز برگزار شد.

 

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اعتبار برقرسانی به روستاهای عنوان شده تا موافقت نهایی شرکت توانیر معلوم نیست و بعد از موافقت این شرکت، اعتبارات برقرسانی به این روستاها مشخص می شود.
 

 

راهزادی در ادامه افزود: بیشترین روستاهایی که در صورت موافقت شرکت توانیر طی سالجاری در استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق برخودار می شوند را ذکر می کنیم.

 

 

 

وی گفت: 12 روستا در شهرستان بویراحمد، پنج روستا در شهرستان چرام، سه روستا در شهرستان باشت ، 2 روستا در شهرستان گچساران، 2 روستا در شهرستان کهگیلویه و 2 روستا در شهرستان لنده، روستاهایی می باشد که اکنون از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد برای برقرسانی به شرکت توانیر اعلام شده است.

 

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: براساس تصمیم شرکت توانیر، برقرسانی به روستاهایی که با شبکه های فشار متوسط یک کیلومتر فاصله دارند در اولویت برقرسانی روستایی قرار دارد.

 

راهزادی مهمترین مشکلات برای برقرسانی به روستاهای زیر 10 خانوار در استان کهگیلویه و بویراحمد را منابع طبیعی و اراضی ملی، حریم محورهای ارتباطی، نداشتن کد روستایی وزارت کشور و عشایری بودن آنان عنوان کرد.

 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران