تازه های سایت

14. اسفند 1394 - 9:15
برنامه های هفته منابع طبیعی شهرستان باشت تشریح شد
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان باشت از برگزاری 12 برنامه فرهنگی، هنری، اجتماعی در هفته منابع طبیعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، سامان گرجی در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: با توجه به اینکه ۱۵ تا ۲۱ اسفند به نام هفته منابع طبیعی نامگذاری شده است، این اداره امسال نیز همچون سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی به مناسبت این ایام در سطح شهرستان باشت اجرا خواهد کرد.

 

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان باشت به تشریح برنامه‌های هفته منابع طبیعی در این شهرستان پرداخت و افزود: برگزاری همایش در مورد آموزه های دینی و فرهنگ سازی در باره ی منابع طبیعی در مساجد، غرس نهال در معابر روستاها، غبارروبی گلزار مطهر شهدا و سرکشی از خانواده های معظم شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

 

وی افزود: همچنین توزیع نهال در بین مردم، شرکت در نماز جمعه و توزیع نهال در بین نمازگزاران، غرس نهال در چندآموزشگاه و آشنایی دانش آموزان با فرهنگ منابع طبیعی، برگزاری مسابقه انشاء نویسی در موضع منابع طبیعی و تقدیر از نفرات برتر، برگزاری اردوی جهادی توسط بسیج در رابطه با غرس نهال، گردهمایی نیروهای بسیج سازندگی در روز پنجم منابع طبیعی و اجرای کاشت نهال با مشارکت مردم و تقدیر از برگزیدگان و همیاران طبیعیت و نیز تقدیر از خبرنگاران فعال در زمینه منابع طبیعی از دیگر برنامه های این اداره در هفته درختکاری خواهد بود.

 

گرجی پور با بیان اینکه جشن روز درختکاری روز 15 اسفند در مکان تپه نورالشهدا برگزار خواهد شد، گفت: در روز بیستم نیز کلنگ زنی پروژه های مربوط به منابع طبیعی و آبخیزداری را در دستور کار خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران