نمایش 1 - 10 از 107
بی شک انتخابات داغترین رقابت در استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می رود، به طوری که در هر انتخابات کهگیلویه و بویراحمدیها نسبت به سایر شهرهای کشور بیشترین حضور را در انتخابات دارند.
یادداشت؛
*معمار اقتصاد و رئیس کمیسیون اقتصادی آماری مشابه آرای رای دهندگان گچساران و باشت در بودجه های سطح کشور برآورد ساخته که وضعیت معیشت مردم به چنین شرایطی رسیده است!
یادداشت؛
احوال و تنهایی امروز تاجگردون عبرتی برای همه سیاسیون است که اگر بر مدار مردم نباشند از مسیر خارج خواهند شد.
یادداشت؛
ساختارهای اقتصادی کل کشور با مشکل بیکاری مواجه است، ولیکن شهری که از آن به عنوان بام نفتی ایران یاد می شود نباید نظاره گر این حجم از بیکاری جوانان باشد.
یادداشت؛
امروزه صحنه جدیدی در عرصه بین‌المللی مبنی بر تزلزل تفکر کاپیتالیسم برای حاکمیت بر اقتصاد جهان که اساس لیبرال دموکراسی را تشکیل می‌دهد، ایجاد شده که نشان‌دهنده عدم ‌کفایت و پاسخگویی این تفکر برای اداره جهان است .
یادادشت؛
کدامین دانه‌های انگور کمر به رسوایی مامون بسته بودند آن هنگام که دست اجل جام خوشگوار شهادتت را به کام تو نوشانید.
افزایش قیمت دلار نه تنها بر قیمت اجناس و کالاهای خارجی تاثیر داشته است بلکه تاثیر قابل توجهی در افزایش در قیمت محصولات داخلی نیز داشته است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به پایان عملیات جستجوی پیکر جانباختگان سانحه هوایی یاسوج اشاره کرد و از تحویل 61 پیکر از جانباختگان به خانواده هایشان خبر داد.
یکی از فعالین دانشجویی استان نسبت به اظهارات یکی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در خصوص پیامک های تهدیدآمیز دانشجویان واکنش داد و پاسخی قابل تأمل به وی داد.
یادداشت/
ازدواج های امروزی خیلی سخت و مبهم شدند ،طوری که جوانان از ازدواج می ترسند و آن را کابوس وحشتناکی تصور می کنند، به نظر بنده هرچه مهریه بیشتر باشد درصد احتمال جدایی زن و شوهر بیشتر می شود.

صفحه‌ها